Skip Navigation

Оберіть мову

Динамометричний ключ чи 
пневмоімульсний гайковерт

      

 

Динамометричний ключ використовується для затягування гайок і болтів з певним моментом (зусиллям). Крім того, він застосовується
для затягування декількох гайок і болтів з однаковим моментом, а також для уникнення пошкодження
різьби гайок і болтів або зриву її. 

Величина моменту затягування — це зусилля обертання, що прикладається під час затягування гайки або болта. У разі проведення
 обслуговування рульового керування і підвіски завжди дотримуйтеся моментів затягування, рекомендованих виробником оригінальних комплектуючих
, щоб забезпечити точність заміни.

Затягування з правильним моментом гарантує точність установки деталей
рульового керування і підвіски.

ДИНАМОМЕТРИЧНИЙ КЛЮЧ ЧИ ПНЕВМОІМУЛЬСНИЙ ГАЙКОВЕРТ: ПОРАДИ ФАХІВЦІВ 

Переваги використання динамометричного ключа (ключа з обмеженням по крутному моменту)

Для заощадження часу механіки нерідко віддають перевагу пневмоімпульсному гайковерту з ударною дією (також відомому як механічний пневмогайковерт або електричний гайковерт).
Проте якщо не користуватися ручним ключем, можна пошкодити деталь, що встановлюється на автомобіль. Пневмоіпульсний гайковерт — дуже потужний інструмент. 

Голівка динамометричного ключа оснащена кульковим фіксатором з пружиною. Клацання при затягуванні означає, що задане зусилля досягнуте. У пневмоімпульсному гайковерті така індикація відсутня, і момент не визначається. 

3 ризики використання пневмоімпульсного гайковерта з ударною дією (механічного гайковерта):

  • Зрив різьби
  • Пошкодження вкладиша
  • Занадто глибока посадка кульового пальця в корпус

Коли слід використовувати динамометричний ключ

  • Завжди використовуйте динамометричний ключ для встановлення деталей рульового керування і підвіски. Динамометричний ключ забезпечує більшу точність під час установки деталей MOOG за рахунок контрольованого моменту затягування.
  • Гайки і болти також можуть бути схильні до зносу і корозії, тому їх слід замінювати, а сайлентблоки необхідно затягувати під час нормального кліренсу автомобіля (автомобіль розміщено на поверхні).
  • Під час монтажу коліс також рекомендується використовувати динамометричний ключ замість пневмоімпульсного гайковерта для затягування притискних гайок.